2 Kasım 2012 Cuma

Blogu açma sebebim


bu yazının fazla okunmayacağını tahmin edeceğim için fazla kaliteli olmayacağım. bu blogu açma sebebim malumunuz bende sivilceden muzdaripim. 2 kere krem tedavisi gördüm hiçbir işe yaramadı. doktorlara saydırmaya başladım doktorunun da diye hiç bir şey bilmiyorlar diye doğal yollar aradım inanın aklınıza gelecek her şeyi denedim bunları da zamanla sizinle paylaşacağım zamanla neyse en son yeni tanıştığım bir arkadaş kullanmış ve tedaviyide bitirmişti. doktor 1 ay sonra tekrar gel demişti 3 ay geçti ama ben gitmedim meğer gitsem bu tedaviye başlayacakmış neyse o vesileylede gittim. tedaviye başladım 1 ay geçti kullanmaya başlayalı benim kullandığım hap AKNETRED 'di ufak yaşlardan beridir sanal alemdeyim ve genelde bu hapları kullanan adamlar hayata küser sanalda arar çarayi o yüzden bu tür konu hakkında yazılmış yazılar büyük hit toplar internette 

kısacası : benim tedavideki sürecimi olan biten değişikleri ve hep birlikde bilgi paylaşım için açtım bu blogu ee tabi tutarsada reklam alıp para kazanmak için :) 

HADİ BİSMİLLAH

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder