3 Kasım 2012 Cumartesi

Tedavinin İlk Günleri ....

bi önceki yazımda tedaviye nasıl başladığımı anlatmıştım şimdi ilk günlerdeki zorlukları anlatacağım. Neyse çevremde hapı kullanıp da çok mükemmel sonuçlara ulaşan arkadaşları gördükçe bi hevesle eczaneden hapı aldım ve günde 2 doz 20 MG olmak üzere kullanmaya başladım yani toplamda 40 MG ile başladım tedaviye ilk 3 gün çok fazla bir yan etki olmadı fakat 1 haftaya yaklaştığımda yan etkiler iyiden iyiye kendi belli etneye başlamıştı bendeki yan etkiler başlıca şunlardı


  • yüzde özellikle sivilce olan kısımlarda aşı derecede deri soyulması
  • müthiş derecede bir dudak kuruluğu 
  • burun içinde sızı 
  • çok sık olmasa da burun kanaması olmuştu ilk ay 
  • asabilik ( ergenlikle de birleşince çevrenizdekileri çok kırıyorsunuz )
  • eklem ağrıları ( kişiden kişiye değişiyor bu bende fazla olmamıuştı çünkü sürekli spor yapıyordum.
  • gözlerde yanma oluyormuş ama bende şu ana kadar hiç olmadı
Benim bunlar arasındaki en büyük sıkıntım derimin  kavlaması gerçekten çok pis görünüyordu doktorum da hiç bir krem vermedi bunun için o yüzden bya bi sıkıntılı geçti  tabi insanın canı sıkıldıkça o kuruyan dökülmek üzeri lan deriyi yolardım sürekli kuruduğu için canı acıtmazdı ve büyük zevk alırdım yolarken 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder