20 Kasım 2012 Salı

yüzümdeki siğil yanıgı

benim aslında sivilcedende beter olan siğillerle çok kötü anılarım var oralardan başlamak istiyorum 

saha küçüktüm 5-6 yaşlarında yüzümde sağ yanağımda çıkan bir tane siğil vardı ayrıca sağ diz kapağımda ve belimde aynı sene içinde çıkmıştı tabi ailemde korkutuğu için sürekli doktora gidiyoruz biz. neyse bu doktor bana bir ilaç verdi ilaçla ilgili hiç bir şey söylemeden zaten şu anda bu ilaçların kullanımı da yasak bildiğim kadarıyla ve verdiği bu ilaç son derece tehlikeli yakaıca bir etkiye sahip Eczaneci biraz bahsetti hatta ilk tedaviyi de eczanede uyguladıkları tedavi şu şekilde


verdiği göz damlasına benzeyen ilaç dan günde 2 kere siğil in üstüne sıkılacak ve o ilaç siğili yakarak kurutacak tabi deriyide yakacağından kimse bahsetmedi tedavi bitti siğillerden kurtulduk ama halen taşıdığım gün geç dikçe büyüdü ney seki bende esmer olduğumdan fazla belli olmuyor aradan 8 sene geçti şimdide sivilcelerle boğuşuyorum. bazen düşünüyorum acaba bu sivilceler genetikmi diye :) 


sivilcelerle ilgili yazımı da yarın yazacağım takipte kalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder